2020-02-11
- Supporten tipsar

Nu satsar vi på ökad tillgänglighet och gör den Tekniska supporten till en separat tjänst för att kunna stötta våra kunder i tekniska frågeställningar. Den ökade tillgängligheten innebär t.ex. att vi har öppet 8-16 alla vardagar i veckan . ISOVER vill på detta sätt tillgodose de ökade kraven på support som vi framför allt upplever ökar från föreskrivande led och entreprenörer.
”Frågorna vi får är av väldigt olika karaktär men mycket handlar förstås om själva applikationerna av våra produkter och hur man använder dem på bästa möjliga sätt, berättar Marcus. ”Sen får jag ofta berätta om fördelarna med glasull i förhållande till andra alternativ på marknaden där hållbarhet och miljö är i fokus”.
Bland de som kontaktar den Tekniska supporten finns såväl återförsäljare, byggentreprenörer, arkitekter och konsulter.
”Vi vill vara tillgängliga för våra kunder så att de lättare ska kunna komma i kontakt med oss och få support, säger Marcus. Vi har svar på frågorna om isolering- glasull på bästa sätt!”.