- InsulSafe
- Nyhet

Sedan 5 år tillbaka delar man även ut priser, för till exempel en produkt, ett system eller en kampanj. Det som lyfts fram i nomineringarna och det som särskilt utmärker de nominerade innovationerna är t.ex. det strategiska arbetet bakom, bra lagarbete, tydligt kundfokus, synligheten på marknaden, stark kommunikation och om de gett ökad tillväxt och positivt finansiellt resultat.
I år var ISOVER Sverige nominerade för kommunikationskampanjen ISOVER Insulsafe® och kom på en tredje plats bland de nominerade. Japan och Irland fick dela första plats med lika många poäng vardera.
- Det känns väldigt skoj att vi fick det här priset, säger Birgitta Rydén, produktchef för ISOVER InsulSafe®. Det är ett erkännande och en uppskattning för allt jobb som vi har lagt och lägger ner. Genom kommunikationskampanjen berättar vi för marknaden vilken fantastisk produkt ISOVER InsulSafe® är och vad denna produkt kan göra för dig och ditt hus.
Det är ett erkännande och en uppskattning för allt jobb som vi har lagt och lägger ner. Genom kommunikationskampanjen berättar vi för marknaden vilken fantastisk produkt ISOVER InsulSafe® är, säger Birgitta Rydén, produktchef för ISOVER InsulSafe®.